Nganong dili magpadala og SMS sa telepono?

Nganong dili magpadala og SMS sa telepono?

  • kon Ang mga mensahe sa SMS wala moabut sa telepono, ug nahibal-an nimo nga sigurado nga sila gipadala kanimo, pagsulay sa pagpangita sa mga setting sa SMS center sa imong operator. Kasagaran, sila anaa sa pagpahimutang sa mga mensahe sa SMS sa profile. Ang numero nga kinahanglan nimo magparehistro mahimong makita sa opisyal nga website sa operator. Pag-amping, kung gihatag kini ngadto kanila pinaagi sa +7, unya pagkahuman sa 8 dili na kini molihok.

  • Adunay daghang mga hinungdan, pananglitan, adunay nahinabo sa SIM card, o ang telepono mismo mihunong sa pagtrabaho nga tama, o adunay mga sayup sa torre ug wala usab nakaagi ang SMS o tawag, dali mahibal-an ang hinungdan, kinahanglan nimo nga tawagan ang imong operator, kung posible ug ang tanan naa kaniya. pangitaa.

  • Tingali ang sentro sa mensahe dili gitino? Nakasinati na nako kini nga problema sa paagi

  • это точно сбился номер центра сообщений. позвоните голосовому оператору и закажет заново настройки смс, они придут, потом потом просто сохраните их. номер автоматически станет куда нужно. еще можно позвонить quot;живомуquot; оператору и он вам продиктует номер. и вы сами залезите в настройки смс, и впишите его и сохраните. … так же проверьте чтобы в настройках был выбран канал GSM.

  • Sa dihang nagpalit ako usa ka smartphone, pipila ka adlaw ang milabay nagsugod ang ingon nga problema. Ang akong kaso nahimong usa ka virus. Sa diha nga gibutang ko ang antivirus ug gihimo ang usa ka scan, ingon usa ka sangputanan diin ang usa ka programa sa virus nakit-an ug gitangtang, nagsugod ang pag-abut sa SMS. Kadtong nahianhi niining panahona, sa palad wala ako makadawat. Ang virus daw nagsakmit sa kanila.

  • Если у вас это произошло после того, как вы переставили симки, то 100 процентов это из-за того, что настройки центра сообщения теперь стоят так: на первой симке — номер центра сообщений 2 симки и наоборот. Выхода тут 2:

    1 — снова поменять симки местами.

    2 — настроить центр сообщений заново.

  • У меня тоже было подобное однажды. Я сначала думала, что сим-карты поставила в телефон не так, как они стояли первоначально, но перестановка не помогла. Сбились СМС на Мегафон. Я позвонила в центр помощи. Там пояснили, что надо посмотреть настройки телефона — центр приема и обработки смс-сообщений. Для моего телефона навигация такова: меню — СМС — настройки СМС — установка профиля — редактировать профиль — и там указан номер телефона сервисного для настроек смс для Мегафон +7 923-290-90-90, только был написан номер через 8, а не через +7, когда поменяла на плюс 7, стало работать. Кстати, на указанный номер можно отправить бесплатное смс-сообщение и узнать о настройках для своего телефона.

    Ug usa pa ka higayon. Kung ang numero pagkahuman sa 7 nahinumdom sa akong panumduman sa akong telepono, siya mikutlo; makaila; ang numero nagtino usab sa suskritor, bisan kung mag-dial ka pagkahuman sa 8, apan kung kini nahinumduman pagkahuman sa 8, nan ang umaabot nga tawo dili matino, tungod kay moagi siya sa +7.

    Ug mahimo usab nga imong gi-blacklist ang numero sa nagpadala sa SMS sa imong telepono.

  • Ang mga problema sa instant messaging kanunay nga mahitabo, apan kung kini nahitabo, kadaotan ra gyud kini alang sa gumagamit. Unsa man ang imong ikatambag? wala’y mga setting sa SMS sa telepono, mao nga ang bugtong paagi mao ang pagtawag sa sentro sa serbisyo sa imong operator. ang tanan nga mga setting ipadala usab kanimo, kung gitipig kini tanan kinahanglan nga ayohon.

Loading ...

Idugang sa usa ka comment

Dili ma-publish ang imong email address. Обязательные поля помечены *